اولوسلار آراسی اوشاق دونیاسی
اولوسلار آراسی اوشاق دونیاسی
دیش آغری
بو دانیشیق‌لار دونن (جمعه گونو) سجاد* (قارداش اوغلوم) و قارداشیمین خانیمی ایلا گئدن سؤزلردیر. اوشاق دونیاسینا بو سؤزلرده دقت بویورون...

سجاد:مامان دیشیم توختادی.

آنا: نئجه توختادی؟

سجاد: دیشیمی توتدوم سویوق سویون قاباغینا دای آغریمیر.

۱۰ دقه‌دن سورا:

سجاد: وای دیشیم.

آردین اوخو


آذربایجان، برترین ناموس ما است
فراخوان فعالان فرهنگي واجتماعی استان اردبيل براي اعاده نام ابدي آذربايجان بر اين استان

گرگ در اساطير ترك

گرگ در اساطير ترك

 


اطلاعیه!!!

اطلاعیه

مراسم افتتاح از طرح کشت و صنعت گلستان هادی مغان ( گرمی ) مورخه 3/4/91

   ساعت17 در مسجد جامع روستای آزادلو برگزار میشود. از علاقه مندان

خواهشمندیم در صورت تمایل راس ساعت 17 در این محل حضور یابند.

شرکت کشت و صنعت گلستان هادی گرمی


تحلیل سی‌ان‌ان از سکوت غرب در برابر تصمیم ایران برای پرتاب چهارمین ماهواره
نباید با شکایت بابت ماهواره، مذاکره با ایران را به خطر انداخت
تحلیل سی‌ان‌ان از سکوت غرب در برابر تصمیم ایران برای پرتاب چهارمین ماهواره

خبرگزاری فارس: از آنجا که اعلام پرتاب ماهواره با مذاکرات بغداد هم‌زمان شد، از آن خشمی که در برابر کره شمالی از سوی طرف‌های غربی ابراز شد، دیگر خبری نیست.

خبرگزاری فارس: تحلیل سی‌ان‌ان از سکوت غرب در برابر تصمیم ایران برای پرتاب چهارمین ماهواره

به گزارش فارس، سی‌ان‌ان در گزارشی به قلم "جمی کرافورد"، ضمن مقایسه واکنش غرب نسبت به پرتاب ماهواره کره شمالی – که اخیرا با شکست مواجه شد – و اعلام خبر پرتاب چهارمین ماهواره ایرانی به فضا، مذاکرات هسته‌ای را عامل اصلی تفاوت مواضع در این دو مورد تقریبا مشابه دانست.

                                                                  بقیه در ادامه ی مطلب


سردر گمی دولت باکو در خصوص رژه همجنس بازان / اسلامگرایان در آستانه پیروزی دیگر

به گزارش آران نیوز،دولت باکو که برای برگزاری رژه همجنس بازان از یک سو تحت فشار صهیونیستها قرار گرفته و از سوی دیگر از واکنشهای مردمی و نیز بین المللی واهمه دارد سیاست دوگانه ای در این خصوص در پیش گرفته است. این دولت از یک سو همچنان معترضین به رژه همجنس بازان را بازداشت می نماید که در آخرین مورد به بازداشت 11 نفر از دینداران در سومقائیت اقدام کرده است و از سوی دیگر دم از عدم برگزاری رژه همجنس بازان می زند در حالی که برخی سایتهای وابسه به دولت و نیز سایت رسمی همجنس بازان که مقر آن در آمریکا می باشد همچنان باکو را به عنوان محل برگزاری این رژه معرفی کرده و حتی  نام و نشان هتل های باکو برای استفاده همجنس بازان در سفر به باکو را درج نموده است.

بر اساس این گزارش رئیس بخش اجتماعی-سیاسی ریاست جمهوری آذربایجان در آخرین موضع گیری خود برنامه همه ساله همجنس بازان در حاشیه مسابقات یوروویژن را انکار کرد."علی حسن اف" معاون سیاسی و اجتماعی دفتر ریاست جمهوری آذربایجان در گفتگو با خبرنگاران در باکو ضمن اعلام این مطلب گفت: «مگر در آذربایجان قرار است رژه همجنس بازان برگزار شود؟ در آذربایجان مفهوم رژه همجنس بازان قابل درک نیست و واژه خاصی نیز برای آن وجود ندارد!برنامه برگزاری رژه همجنس بازان متعلق به یوروویژن می باشد نه ما!

وی تاکید کرد : ما برداشت خاص خود را از اسلام داریم و همه این را می دانند

کارشناسان دوگانگی رفتار و ادعای مقامات آذری را ناشی از تحت فشار قرار گرفتن آنان از دو سو می دانند. از یک طرف آنها برای رضایت صهیونیستها ونیز طیف همجنس بازان خود را مکلف به برگزاری رژه می دانند و از این رو معترضین به آن را بازداشت نموده و در خصوص اطلاعات ارائه شده در سایت رسمی همجنس بازان سخنی نمی گویند و از سوی دیگر برای کاهش فشارهای مردمی داخل و خارج جمهوری آذربایجان که طی روزهای گذشته به اوج خود رسیده و علما و مردم ایران به ویژه شهرهای تبریز و اردبیل نیز یکپارچه به رژه همجنس بازان اعتراض کرده اند ،مجبور به بیان مطالبی در خصوص عدم برگزاری این مسابقات می گردند.

منبع: خبرگزاری آران نیوز

اشعار شهریار[دانلودآهنگ]
http://up.daniyalonline.com/images/rp3u91pa4vbn0ndq.jpg
                                                                             دانلود در ادامه ی مطلب


بارش برف عشایرنشینان ییلاقات سبلان را غافلگیر کرد
در شصت و ششمین روز بهار
بارش برف عشایرنشینان ییلاقات سبلان را غافلگیر کرد

خبرگزاری فارس: بارش برف در شصت و ششمین روز از فصل بهار عشایر کوچ‌رو و ساکن ییلاقات سبلان را غافلگیر کرد.

خبرگزاری فارس: بارش برف عشایرنشینان ییلاقات سبلان را غافلگیر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بارش برف که عصر امروز اتفاق افتاد تا ارسال خبر بیش از 10 سانتی‌متر برف در این مناطق به ویژه ییلاقات کوچ‌روی سبلان باریده است که در کنار برخی مشکلات بارش برف در این ایام از سال، این موضوع سبب خوشحالی عشایرنشینان این منطقه شده است.

                                                                         بقیه در ادامه ی مطلب


چندخبر ازباشگاه تراکتورسازی

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: دایی در لیست گزینه های ما هستند اما تا به حال مذاکره ای با آنها نداشتیم. از فردا استارت خود را برای فصل آینده میزنیم.

فکر میکنم صحبتهای امیر قلعه نویی در برنامه ورزش و مردم مشخص کننده موضع او بود. برنامه هیئت مدیره را به او گفتیم و او تشخیص داده با این شرایط نمی تواند کار کند. ما باید افق دید یک مربی را بسنجیم. نظر قلعه نویی این بود که هیئت مدیره باید بودجه 20 میلیاردی تصویب کند و همچنین مطالبات فصل قبل پرداخت شود.
وی افزود: قلعه نویی باید صبر میکرد و به تبریز میآمد و مشاهده میکرد که قصد داریم مطالبات او را بدهیم. همین الان میگویند استقلال 28 میلیارد تومان بدهی دارد. همه باشگاهها چنین شرایطی دارند. باشگاههای ما پول ساز نیستند و پولخورند. ما هم یک میلیارد و 400 میلیون تومان به بازیکنان بدهکاری داریم که منابع پرداخت آن تامین شده و این دلیل بر این نیست که کار را برای فصل بعد شروع نکنیم.
مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که گفته میشود با ابراهیم زاده و علی دایی مذاکراتی صورت گرفته گفت: رسانهها خیلی چیزها مینویسند ولی ممکن است من با یک مربی در حال صحبت باشم که هیچ کدام از این گزینه ها نباشد. این دو نفر هم در لیست گزینه های ما هستند اما تا به حال مذاکرهای با آنها نداشتیم. از فردا استارت خود را برای فصل آینده میزنیم.
جعفری در پاسخ به این سؤال که امیر قلعه نویی دیگر جزء گزینه های تراکتورسازی نیست اظهار داشت: قلعه نویی تا همین لحظه که من با شما صحبت میکنم مربی تراکتورسازی است ولی وقتی خودش به تبریز نیامده فکر میکنم نمیخواهد بیاید. شاید منتظر است تا یکشنبه جلسه هیئت مدیره استقلال برگزار شود و غیر از این نمیتواند باشد چون قرار نیست تا یکشنبه پولی از آسمان بیفتد و یا هیئت مدیره بودجه 20 میلیاردی برای ما تصویب کند.
جعفری درباره اینکه گفته میشود باشگاه پرسپولیس به دنبال علی دایی است اظهار داشت: من از این موضوع اطلاعی ندارم و هر باشگاهی میتواند دنبال مربی خود باشد.
وی در این باره که با گزینه های خارجی هم مذاکره داشتند یا خیر گفت: با دو مربی خارجی صحبت کردهایم اما نمیخواهم هیچ اطلاعاتی از آنها بدهم چون نمیخواهم سوژه سوزی کنم. برای ما گزینه های ایرانی اولویت هستند و اگر با آنها به نتیجه نرسیم یکی از این گزینه های خارجی هفته آینده به ایران میآید.
                                                             بقیه در ادامه ی مطلب

ساخت سومین آهنگ تیم تراکتور سازی به زودی کلید می خورد

نصر نیوز: اصغر صفی پور هنرمند آذربایجان شرقی و خواننده آهنگ قارتال تیراختور گفت: علاقه به تیم تراکتور سازی و شاد کردن دل مردم منجر شد اولین آهنگ تیم تراکتور برای اولین بار در ایران ساخته شود.

به گزارش نصر نیوز، اصغر صفی پور عصر امروز با حضور در غرفه نصر نیوز در گفت و گویی افزود: تا کنون برای تیم تراکتور سازی 2 آهنگ به نام های "قارتال تیراختور و گاز ور گاز ور" کار کرده ام که آهنگ سوم به زودی ساخته می شود.

وی ادامه داد: آهنگ موسیقی " آسیایه آدیم آتمیسان "یکی از بیت هایی است که در آهنگ سوم در ورزشگاه توسط هواداران زمزمه خواهد شد.

خواننده قارتال اظهار داشت: آهنگ سوم به منظور صعود تیم تراکتور سازی به رقابت های جام باشگاه های آسیایی در دست تولید است.

صفی پور افزود: در سال 85 شادی های مردم پس از پیروزی تیم تراکتورسازی در منطقه آبرسان باعث شد که برای ساخت این آهنگ جدی تر باشم.

وی ادامه داد: متاسفانه برای ساخت آهنگ مخصوص تیم تراکتور سازی با محدودیت های خاصی مواجه بودم که با تغییر مدیریت برخی از مشکلات و محدودیت ها مرتفع شد.

صفی پور اظهار داشت: متاسفانه در حوزه ورزش به کار های فرهنگی چندان توجه نمی شود در حالی که فرهنگ در حیطه ورزش یکی ازضرورت ها محسوب می شود.

وی عنوان کرد: از زمزمه آهنگ قارتال بین هواداران لذت می برم و خوشحال هستم که توانسته ام رضایت مردم را به خود جلب کنم.

مرجع:ارتش سرخ آذربایجان تیراختور

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

مطالب قبلي
(روستای زهرامرکز بخش موران) اولوسلار آراسی اوشاق دونیاسی امام جمعه گرمی محرومیت زدایی از بخش موران این شهرستان را خواستار شد اخبار شهرستان گرمی:آیـنــه پیداشدن بند انگشت انسان در بسته همبرگر در قم!! + عکس فرماندار گرمی:فرهنگیان مربیان پرورشی دانش آموزان هستند اخبار تراکتور@استقلال گزیده ای از زندگینامه حجت الاسلام والمسلمین حاج میر قسمت موسوی اصل آشیق پری نین آزاد روحو آذربایجان گرگ در اساطير ترك آذربایجان، برترین ناموس ما است اعتراض به وضعیت دریاچه ارومیه ایستادن مقابل نظام نیست بازگشت قطعی اتحادیه اروپا و آمریکا به میز معامله نفتی با ایران ساخت سومین آهنگ تیم تراکتور سازی به زودی کلید می خورد چندخبر ازباشگاه تراکتورسازی بارش برف عشایرنشینان ییلاقات سبلان را غافلگیر کرد اشعار شهریار[دانلودآهنگ] سردر گمی دولت باکو در خصوص رژه همجنس بازان / اسلامگرایان در آستانه پیروزی دیگر تحلیل سی‌ان‌ان از سکوت غرب در برابر تصمیم ایران برای پرتاب چهارمین ماهواره





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

moran

a

moran

http://moran.loxblog.com

وطنیم ایران آنایوردوم آذربایجان

وطنیم ایران آنایوردوم آذربایجان

وطنیم ایران آنایوردوم آذربایجان

به وبلاگ من خوش آمدید سوزلر خبرلر عـکس لر

وطنیم ایران آنایوردوم آذربایجان