بازگشت قطعی اتحادیه اروپا و آمریکا به میز معامله نفتی با ایران
یک پایگاه تحلیلی آمریکایی پیش بینی کرد:
بازگشت قطعی اتحادیه اروپا و آمریکا به میز معامله نفتی با ایران

 پایگاه تحلیلی "تام دیسپچ" در مقاله‌ای پیش بینی کرد واشنگتن و بروکسل مجبور خواهند بود با کنار گذاشتن تحریم‌ها و منع خرید نفت از ایران (و تمام جنگ‌بازی‌های کنونی) با این کشور به طور جدی وارد معامله شوند.

خبرگزاری فارس: بازگشت قطعی اتحادیه اروپا و آمریکا به میز معامله نفتی با ایران

  پایگاه اینترنتی "تام دیسپچ" در مقاله‌ای به قلم "پپه اسکوبار" با اشاره به ظهور بلوک جدیدی در جهان، متشکل از کشورهای برزیل، روسیه، هند، چین، و آفریقای جنوبی، با بررسی پتانسیل‌ها و معضلات اقتصادی این کشورها، نظام غرب‌سالاری پس از جنگ جهانی دوم را در حال فروپاشی و جهان را در آستانه ورود به دنیایی چندقطبی می‌داند.

                                                                   بقیه در ادامه ی مطلب


اعتراض به وضعیت دریاچه ارومیه ایستادن مقابل نظام نیست
نماینده آشوریان در مجلس هشتم:
اعتراض به وضعیت دریاچه ارومیه ایستادن مقابل نظام نیست

 نماینده آشوریان در مجلس هشتم گفت: اعتراض‌ جوانان نسبت به وضعیت دریاچه ارومیه نباید ایستادن مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پنداشته شود.

خبرگزاری فارس: اعتراض به وضعیت دریاچه ارومیه ایستادن مقابل نظام نیست

یوناتن بت‌کلیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تجمع‌هایی که مردم پیرامون درخواست خود مبنی بر نجات دریاچه ارومیه برپا می‌کنند، برای احقاق حق بوده و حرکتی برای ایستادن مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مسئولان و خادمان کشور نیست.


روستایی زنانه که هیچ مردی حق ورود ندارد!! +تصاویر

یارانه نقدی اردیبهشت ماه روز دوشنبه 1391/2/18 قابل برداشت است

یارانه نقدی اردیبهشت ماه روز دوشنبه ساعت هشت صبح قابل برداشت است.

 یارانه نقدی مرحله پانزدهمشب گذشته به حساب خانوار‌ها واریز شد وامروزصبح، قابل برداشت است.

یارانه نقدی

یارانه

یارانه نقدی مرحله پانزدهم به‌ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.

یادآور می شود، تاکنون در ۱۴مرحله یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.


13 خرداد آغاز معاینات غربالگری نوآموزان استان اردبیل
نوآموزان اردبیل سنجش می‌شوند
13 خرداد آغاز معاینات غربالگری نوآموزان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: از 13 خرداد ماه سال جاری طرح ملی سنجش نوآموزان در استان اردبیل اجرایی می‌شود.

خبرگزاری فارس: 13 خرداد آغاز معاینات غربالگری نوآموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمود‌زاده ظهر امروز در جلسه طرح ملی سنجش در اردبیل اظهار داشت: در این طرح معاینات غربالگری و پزشکی عمومی در شهر و روستا و مناطق عشایری براساس نظام مراقبت‌های بهداشتی - درمانی اولیه در مراکز سنجش و خانه‌های بهداشت و پایگاه‌های سنجش برای نوآموزان بدو ورود به دبستان با پوشش صددرصدی و با رضایت‌مندی کامل اولیا انجام می‌گیرد.

                                                                           


توقف تراکتور برابر تیم سقوط کرده مس سرچشمه

از هفته 33 لیگ برتر و تنها یك هفته مانده به پایان لیگ یازدهم تراكتور مدعی قهرمانی و مس سرچشمه سقوط كرده در استادیوم باهنر كرمان به مصاف هم رفتند

این دیدار كه همچون مابقی دیدارهای این هفته همزمان برگزار می شد چشم هواداران و این تیم به دیدار سپاهان و ذوب آهن بود تا اتفاقات ممكنه ، تراكتور بتواند جای سپاهان را بگیرد و یا اختلاف 3 امتیازی خود با این تیم را به حداقل برساند ولی جریان بازی چنین چیزی را نشان نداد و در حالی كه دربی اصفهان به تساوی بدون گل دست رسیده بود ، تراكتور نیز نتوانست از پس مس قعرنشین بربیاید و طرف دیگر استقلال دیگر مدعی توانست در آبادان ، نفت را با شكست مواجه كند
تراكتور با این تساوی 63 امتیازی شد و استقلال نیز با 3 امتیاز این بازی 63 امتیازی و با تفاضل كمتر پائین تر از تراكتور در رده سوم قرار گرفت و سپاهان نیز با این تساوی 66 امتیازی شده و تكلیف قهرمان به هفته ای پایانی موكول شد


فردوسی پور، تیراختور چی لار و مملكتی قاتان بیر اوشاق
1- ایران دا فوتبالچی لار و ایدمان چی لار آراسیندا تانینمیش، عادل فردوسی پورون تایماز بیر هوشو، چالیشقان بیر بئیینی اولماسینا بیر شوبهه اولا بیلمه ز. بونو دانان لار دوكتورا بیر باش چكمه لی دیلر. فردوسی پورون آدلانماسین دا 90 آدلی وئرلیشی نین اؤزه ل یئری آیدین دیر. بو وئرلیشه باخان لار گوجونه فردوسی پور بیر چوخ فوتبال دا چالیشان لاری قورخویا سالمیشدیر و اونون هاواسی ایله اوینامییان لارین قارا گونلری اولموشدور.

                                               


کوچکترین مدرسه ی دنیا در زنگان(زنجان)!!

اینجا مدرسه قلعه جوق است.روستایی با ۸ خانوار جمعیت از توابع شهرستان ماهنشان در فاصله ۱۴۰ کیلومتری شهر زنجان. اینجا کالوی شهرستان بوشهر نیست ( همان مدرسه ای که می گفتند کوچکترین مدرسه دنیاست.) پس مهدی ندارد ،حسین هم ندارد،اصلا از حمیده هم خبری نیست.

اما اینجا مثل آنجا پریسا دارد!پریسایی که همبازی و هم مدرسه اش معلمش است. اینجا کلاس درس است برخلاف همه مدرسه ها پریسا تنهاست!با این حال تخته سیاه همدمش است و نیمکت رفیقش! اول و آخر این مدرسه به خودش ختم می شود. اول دفتر نمره اسم خودش است و آخرش هیچکس. اصلاً دفتر نمره اینجا معنایی ندارد. راستی این جا با کالو خیلی فرق می کند! آنجا همه در کنار هم مربع درست کرده اند،اما اینجا پریسا یک نقطه است! نقطه ای برای آغاز. با همه کوچکی این مدرسه پریسا خوب میداند که نقطه ای است که باید شروع کننده هزاران خط باشد. اینجا مدرسه قلعه جوق است. یک دانش آموز یک معلم یک مدرسه. از امروز اینجا کوچکترین مدرسه دنیاست.

                                        


اوغرونو گؤردون؟

بیر كیشی اسلحه‌ایله بانکا گیریب پول ایسته‌دی. پول‌لاری آلاندان سونرا دونوب بانك‌دا اولان مشتری‌لرین بیرینه دئدی: سیز گؤردوز من بو بانك‌دان اوغورلوق ائدم؟

مشتری جاواب قایتاردی: بله قربان من گؤردوم. بو حئینده اوغرو اسلحه‌نی مشتری‌نین قولاغینا قویوب اونو اؤلدوردو.

اوغرو یئنیدن او یاخینلیقدا دایانان ارآرواددان سوروشدو: سیز گؤردوز من بو بانك‌دان اوغورلوق ائدم؟

كیشی جاواب وئردی: یوخ قربان من گؤرمه‌دیم، آما آروادیم گؤردو.


دو سالن ورزشی در روستاهای گرمی مغان احداث می شود
فرماندار گرمی از تامین اعتبار لازم برای احداث دو سالن ورزشی در روستاهای این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایرنا عزیز صحرایی در دیدار با اهالی روستای انی وسطی در مسجد این روستا گفت:با دستور مستقیم وزیر ورزش وجوانان 10 میلیارد ریال اعتبار برای احداث سالن ورزشی در روستاهای انی و دیزج از توابع بخش مركزی گرمی اختصاص یافته است.
وی افزود:زمین لازم برای احداث این سالن ها قبلا از سوی اهالی اهدا شده است.
وی با اشاره به اینكه كلنگ عملیات اجرایی سالن های ورزشی به زودی به زمین زده می شود همكاری مسئولین ذیربط را در اجرای آن خواستار شد.
فرماندار گرمی توزیع عادلانه امكانات و فضاهای ورزشی را ضروری دانست و اظهار امیدواری كرد با احداث سالن های ورزشی مذكور، زمینه شكوفایی استعدادهای ورزشی وبالندگی ورزشكاران مناطق مذكور فراهم آید.

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

مطالب قبلي
(روستای زهرامرکز بخش موران) اولوسلار آراسی اوشاق دونیاسی امام جمعه گرمی محرومیت زدایی از بخش موران این شهرستان را خواستار شد اخبار شهرستان گرمی:آیـنــه پیداشدن بند انگشت انسان در بسته همبرگر در قم!! + عکس فرماندار گرمی:فرهنگیان مربیان پرورشی دانش آموزان هستند اخبار تراکتور@استقلال گزیده ای از زندگینامه حجت الاسلام والمسلمین حاج میر قسمت موسوی اصل آشیق پری نین آزاد روحو آذربایجان گرگ در اساطير ترك آذربایجان، برترین ناموس ما است اعتراض به وضعیت دریاچه ارومیه ایستادن مقابل نظام نیست بازگشت قطعی اتحادیه اروپا و آمریکا به میز معامله نفتی با ایران ساخت سومین آهنگ تیم تراکتور سازی به زودی کلید می خورد چندخبر ازباشگاه تراکتورسازی بارش برف عشایرنشینان ییلاقات سبلان را غافلگیر کرد اشعار شهریار[دانلودآهنگ] سردر گمی دولت باکو در خصوص رژه همجنس بازان / اسلامگرایان در آستانه پیروزی دیگر تحلیل سی‌ان‌ان از سکوت غرب در برابر تصمیم ایران برای پرتاب چهارمین ماهواره





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

moran

a

moran

http://moran.loxblog.com

وطنیم ایران آنایوردوم آذربایجان

وطنیم ایران آنایوردوم آذربایجان

وطنیم ایران آنایوردوم آذربایجان

به وبلاگ من خوش آمدید سوزلر خبرلر عـکس لر

وطنیم ایران آنایوردوم آذربایجان